poniedziałek, 14 stycznia 2013

WOŚP...

Hej;* Obiecałam zdać relacje z WOŚP. Zacznę od tego że była świetna zabawa,chodź mroźik wcale nie pomagał. Byłam na pizzy z koleżanką, spacerowałyśmy po mieście byłyśmy naprawdę w bardzo śmieszny sposób podrywane(wiem dziwnie to brzmi) w każdym razie bardzo śmiesznie było, a oto relacje w formie zdjęć:


-zacznę od zdjęcia które jest publikowane prawie wszędzie ;)

-------------------------------
-a teraz coś innego :)

   
-
-
-
-
------------------------------------
Aaaaaaaaa na koniec fajerwerki !!!!!!!!!!*_____*

 
-
-
-
-
-
----------------------------- 
Na razie to tyle do zobaczenia następnym razem Alikia ;***

ps .Gdybyście nie wiedziały na pierwszym zdjęciu ja jestem po waszej lewej, a po prawej jest Karolina moja koleżanka..;) papa*-*


2 komentarze:

  1. dziękuję za miły komentarz, mam nadzieję, że Ci się u mnie spoddobało na tyle, żeby zaobserwować i wpadać częściej ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. widzę, że też zaczynasz ;)
    Obserwuję i licze też ;d

    OdpowiedzUsuń