czwartek, 17 stycznia 2013

Inspiracje ;p

Cześć wszystkim jak wam mija życie, mi nawet nawet  już prawie połowa ferii nie mogę w to uwierzyć ;p no ale cóż poradzę. Dobra bez dłuższego gadania w tym poście chciała bym wam pokazać mnóstwo inspiracji modowych jak i artystycznych i przylegających do wystroju wnętrz to co? Zaczynamy! Let's go!

1. 
__________________________


____________________________


2.
inspiracja która jest powyżej można uznać za moja inspiracje, gdyż właśnie w takim stylu jest mój pokój te same kolory pasy na ścianach i kolor podłogi ponieważ ja mam w takim kolorze dywan ;D
___________________________________

3.

___________________________

___________________________________



____________________________


__________________________________


____________________________


_______________________________

Na razie to wszystko,mam nadzieje że ten post pomoże wam lub was w jakiś sposób zainspiruje, ja mam do was takie pytanie czy chciałybyście abym na blogu mówiła coś o takiej grze jak The Sims 3 na pewno wiele z was już słyszało o tej grze, więc jak macie jakieś pomysły co ma się z najść na moim blogu lub chcecie abym pisała o te grze  proszę pisać pod tym postem w komentarzach....papa;*****








6 komentarzy:

  1. Świetny Blog !
    Chętnie Poczytałabym O Simsach ! ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog, obserwuję i liczę na rewanż ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award :) Szczegóły na moim blogu:)
    MADGAB www.madgaab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz za zadanie odpowiedzieć na 11 pytań które zadałam robiąc post na swoim blogu. Po odpowiedzi na moje pytania nominujesz 11 INNYCH osób- nie możesz nominować już mnie, które mają mniej niż 200 followers. Wymyślasz pytania (11), umieszczasz je w swoim poście i informujesz o tym swoich nominowanych :) Wytłumaczyłam? Przeczytaj dobrze mój post , tam wszystko jest napisane:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super inspiracje :D
    Obserwujemy? ^^

    Kelka - www.wlosomaniaczkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń