piątek, 11 stycznia 2013

DIY Ubrania ;P

Cześć wszystkim! Dawno mnie nie było, ale to nie ważne mam dla was mnóstwo zdjęć z przeróbkami ubrań są naprawdę bardzo pomysłowe i ciekawe znalazłam je na zszywka.pl bardzo fajna strona naprawdę polecam, jeśli podoba wam się mój blog polećcie go znajomym, rodzinie i tak dalej............to co? Zaczynamy.......;*


1. Jeansy w kropki *-*
jeansy w kropki

----------------------------------------------------

2.Szorty z flagą USA
szorty

--------------------------------------------

3.Bluza;D
:D.

---------------------------------------------

4.wąsy na koszulce
wąsik

----------------------------------------------------

5.Koszulka*-*
bluzka

----------------------------------------------

6.Koszulka serce
...

-----------------------------------------

7.Kołnierzyk;)
kołnierz

--------------------------------------------------

8.Pomysł z wybielaczem :)
znaleziony w internecie świetny sposób na zrobienie oryginalnych jeansów :)

-----------------------------------------------------

9.Pomysł na sweterek;p
sweter ?

------------------------------------------------------

10.Top

bluzeczka

---------------------------------------

11.Pomysł na Ombre szal*___*
dyed scarves

-----------------------------------------------

12. Pomysłoweeeee! ;>
DIY, fashion

--------------------------------

Mam nadzieję że ten post spodobał wam się, jeśli macie jakieś propozycje co ma się z najść na blogu
proszę piszcie w komentarzach na pewno na nie opowiem. Jeszcze nie pokazuje wam moich stylizacji, ale własnie się u mnie zaczęły ferie więc będzie okazja na dodanie mnóstwa nowych i mam nadzieje że ciekawych postów. Jeśli możecie to proszę abyście się przyłączyły do obserwatorów mojego bloga bardzo mi na tym zależy z góry dziękuje i pozdrawiam wszystkich Blogowiczów..!!!! Papa i do zobaczenia następnym razem ;******

4 komentarze:

  1. Hej. :)

    Dzięki za link, który wysłałaś mi na allani.pl . Bardzo podoba mi się twój blog i z pewnością będę tutaj często wpadać. ^_^
    Co to tych świetnych pomysłów z koralikami, chustkami, wąsikami i tak dalej mam parę pytań, bo ja jestem w tym temacie emm..... ,,ciemna" , że tak powiem. Zacznę od początku:
    - jeśli chodzi o wąsiki na bokserce - świetny pomysł, tylko że widać na trzecim obrazku igły na wąsikach, a na czwartym już nie. Nie wiem może ja już ślepa jestem i ich nie widzę, a może ten ktoś tak zrobił , że ich nie widać. Jeśli tak, to może wiesz co zrobić , aby te igiełki były niewidoczne na bokserce?.
    - koszulka z sercem?. Podoba mi się!. Jest super, ale czym tą koszulkę pomalować ?. Farbą?. No nie wiem, nie znam się na tym.
    -kołnierzyk z koralików....hehe. Super pomysł. Nie wiesz może gdzie mogę znaleźć takie małe cudeńka?.
    - punkt 8 czyli rurki. No, no. Znakomite!. Ale jaki to ma być wybielacz?. Gdzie go mogę kupić?. W normalnym sklepie, czy w chemicznym?. A może gdzie indziej?.
    -a jeśli chodzi o dwunastkę, o te spodenki to jest mój nr. 1 !. Cholernie mi się to podoba. Tylko....hmmmm. Skąd ja wezmę taki materiał do przyszycia?.
    Co do reszty to też mi się te pomysły podobają. Zszywka.pl to jednak przydatna stronka. Dawno tam nie byłam. Heh.
    No nic. Jakbyś mogła mi odpisać na moje pytania byłabym ci bardzo wdzięczna.

    Pozdrawiam, Oleńka. ^_^

    OdpowiedzUsuń
  2. No, zacznę od tych wąsów na koszulce te igły wcale nie znikły w jakiś naprawdę magiczny sposób po prostu dziewczyna która to robiła przypięła sobie igły aby wąsy się jej nie przemieszczały kiedy będzie je przyszywać dlatego na następnym obrazku ich nie widać .Co następne ten wybielacz powinnaś z najść w każdym sklepie chemiczno-kosmetycznym i tak samo używa się wybielacza do tej bluzki z sercem jest pomalowana wybielaczem .Następnie pytałaś o perełki z tego co wiem można je z najść w pasmanteriach...a co do spodni z ta koronką możesz się popytać po sklepach z materiałami coś w stylu resztki tkanin itp.

    ps. Mam nadzieję że ci pomogłam Alikia ^^ i jeśli możesz polec mojego bloga znajomym i nie tylko żeby się przyłączyli tak jak ty do mojego bloga bardzo mi na tym zależy z góry dziękuję ;***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że poświęciłaś mi parę minut i odpisałaś na moje wszystkie pytania. Szczerze mówiąc myślałam , że nie odpiszesz. Tak czy siak bardzo mi pomogłaś. Jeśli chodzi o promowanie twojego bloga to z chęcią ci pomogę. Moim znajomym raczej go nie polecę , bo nie cierpią wszystkiego co wiążę się z modą. Hehe.... noo, ale mogę wysłać linki do ,,moich znajomych" na allani.pl jeśli ci to nie przeszkadza. :)

      Jeszcze raz dziękuję.
      Pozdrawiam, Oleńka. ^_^

      Usuń
  3. ciekawe :)
    jeszcze tu zajrzę:)

    www.madgaab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń